Trainingen die binnen gegeven worden

Train je graag binnen in een groep onder begeleiding van een gediplomeerde trainer, kijk hieronder voor het aanbod.

HIIT

HIIT staat voor High Intensity Interval Training, een training waarbij je intervallen van hoge intensiteit afwisselt met korte periodes van (actieve) rust. HIIT is erg populair, je werkt aan het verbeteren van je conditie en daarnaast verbrand je de nodige calorieën. Kortom: een boost voor je algehele fitheid. De oefeningen in een HIIT training zijn heel gevarieerd en kunnen worden aangepast op jouw niveau. Je werkt veel met eigen lichaamsgewicht en die impact kan groot zijn, daarom is een basisconditie aanbevolen.

Onze trainers denken graag met je mee of HIIT geschikt is voor jou en kunnen indien gewenst het programma voor je aanpassen door middel van alternatieve oefeningen.

CIRCUIT

Onze circuittrainingen zijn een combinatie van spierversterkende oefeningen en cardiotraining. De trainingen zijn erg afwisselend en zijn gericht op het verbeteren van:

  • Uithoudingsvermogen
  • Spierkracht
  • Coördinatie
  • Flexibiliteit

De circuittrainingen staat onder leiding van personal trainers die de workouts met zorg voor je samenstellen en die letten op houding en uitvoering, zodat je het maximale resultaat uit de training haalt. De circuittrainingen zijn voor iedereen haalbaar en tegelijkertijd uitdagend. Je werkt met losse materialen en lichaamsgewicht, wat de trainingen lekker afwisselend houdt. Heb je last van een blessure? Laat het onze instructeur weten, hij of zij geeft je dan aangepaste oefeningen, zodat je gewoon kunt meetrainen.

BOKSFIT

Boksfit is een energieke training van 60 minuten. Na de warming-up volgt een uitdagende en intensieve training, waarbij je hartslag hoog blijft en je spieren steeds opnieuw uitgedaagd worden. Bij iedere les wordt er gewerkt aan de techniek en conditie. Er zal gewerkt worden met trainingspads, losse materialen en lichaamsgewicht. Er is geen zwaar fysiek contact waardoor de trainingen leuk en veilig zijn. SVB fit zorgt voor de bokshandschoenen. Mocht je deze zelf hebben, dan mag je die meenemen uiteraard. Onze bokshandschoenen zijn ook te koop bij sport2000 Nootdorp.

Wat zijn de voordelen van Boksfit:

  • het is zeer goed voor je conditie.
  • basisvaardigheden verbeteren, zoals oog-handcoördinatie, balans, timing en techniek.
  • alle belangrijke spiergroepen worden getraind.
  • het is geschikt voor iedereen, alle leeftijden en niveaus.
  • het is een geweldige anti-stresser.
  • en het is super leuk!

Zwanger en Fit groepstrainingen

Tijdens je zwangerschap sporten, is niet alleen gezond is voor jezelf, maar ook voor je kindje in je buik. Wanneer je een goede conditie hebt, ervaar je minder fysieke klachten en zal je sneller herstellen van de bevalling. Onze Zwanger en Fit trainingen zorgen voor een betere algehele conditie en zijn geschikt voor alle zwangere vrouwen, ongeacht sportachtergrond of conditie. Er wordt altijd gesport onder begeleiding van een fitnesstrainer Zwanger en Fit. De trainingen worden op maat gemaakt. Onze trainers zorgen ervoor dat jij altijd op verantwoorde kunt sporten. Uiteraard houden we rekening met jouw persoonlijke behoeftes en wensen. Wanneer kan je starten met de Zwanger en Fit trainingen?

  • vanaf het begin van je zwangerschap.
  • later instromen en mee blijven trainen tot je uitgerekende datum.

Na je bevalling kan je weer bij ons trainen om terug in vorm te komen.

Wat zijn de voordelen om te sporten tijdens de zwangerschap?

  • je voelt je fysiek en mentaal sterk.
  • met een goede conditie voorkom je fysieke klachten.
  • een getraind lichaam helpt je bij de bevalling en een beter/sneller herstel.
  • een ontspannen moment voor jezelf.
  • je bouwt een sportroutine op die voor jou werkt.
  • je kan ervaringen uitwisselen met mede zwangere uit de omgeving.
Vraag hier een proeftraining aan.

Trainingen die buiten gegeven worden

Ben je niet bang voor een beetje regen en sport je graag buiten, kijk hier voor onze buiten trainingen.

BOOTCAMP

Sporten in de buitenlucht op je eigen niveau. Iedere week een afwisselende training waarbij er gebruik gemaakt wordt van de omgeving en verschillende materialen. We verzamelen op verschillende locaties in Pijnacker en Nootdorp. Tijdens deze leuke en uitdagende trainingen werken we aan:

  • Coördinatie
  • Lenigheid
  • Uithoudingsvermogen
  • Kracht
  • Snelheid
  • Vetverbranding

De trainingen zijn toegankelijk voor ieder niveau. Ook als je denkt dat je conditie slecht is, kan je gewoon meedoen met onze bootcamptrainingen! De trainer zal de oefeningen en herhalingen aanpassen aan het persoonlijke niveau van de sporter.
Wil je dus ook lekker bezig zijn met je lichaam in de buitenlucht? Vind je gezelligheid ook belangrijk tijdens het sporten? Doe dan snel een keer mee met een GRATIS proefles en ervaar zelf wat een uur bootcamptraining met je lichaam doet.
We zien je graag een keer op een van onze trainingen. Voor tijden en locatie zie rooster.

LOOP/INTERVAL TRAINING

Hardlopen in de buitenlucht op je eigen niveau. Iedere week een afwisselde training waarbij hardlopen de basis zal zijn. We starten vanaf de Soete Suikerbol in Pijnacker en zorgen ervoor dat alle facetten van het hardlopen terug komen tijdens de trainingen.
Tijdens deze leuke en uitdagende trainingen werken we aan:

  • Conditie
  • Techniek
  • Uithoudingsvermogen
  • Kracht
  • Snelheid
  • Vetverbranding

De trainingen zijn toegankelijk voor ieder niveau. Ook als je denkt dat je conditie slecht is, kan je gewoon meedoen aan onze conditietrainingen. Wil je dus ook lekker bezig zijn met hardlopen in de buitenlucht? Vind je gezelligheid ook belangrijk tijdens het sporten? Doe dan snel een keer mee met een GRATIS proefles en ervaar zelf wat een uur looptraining doet met je lichaam.
We zien je graag een keer op een van onze trainingen. Voor tijden en locatie zie rooster.

Vraag hier een proeftraining aan.

“ Hij is netjes. ”

RAYMON