RAYMON STELT ZICH VOOR

Ik ben Raymon van Leeuwen, jaar en vader van vier kinderen.

jaar geleden heb ik de opleiding CIOS te Overveen afgerond en aan de slag gegaan als skileraar, voetbaltrainer/jeugdcoördinator en fitnessinstructeur. Daarnaast heb ik gewerkt als filiaalmanager, salesmanager en projectmanager en in de avonduren een HBO studie personeelsmanagement afgerond.

Omdat mijn opleiding en passie toch meer bij het sporten lag, heb ik dit weer opgepakt en ben bootcamptrainingen gaan geven en mensen begeleiden als personal trainer met voeding en sport.

In 2013 ben ik gestart met mijn eigen bedrijf onder de naam ‘stap gericht naar gezond gewicht’, wat later is veranderd in ‘SVB fit’. In eerste instantie waren al onze training in de buitenlucht, maar door de vraag en mijn enthousiasme wilde ik meer! Sinds januari 2020 is daar dus onze gloednieuwe binnen locatie op de kruisweg 9c in Nootdorp bijgekomen.

De diversiteit in het geven van personal training, groepstrainingen, opleidingen en coördineren van zwemlessen, houdt mij enthousiast en gefocust.

Vandaag de dag zijn we nog steeds aan het doorgroeien en mag ik met trots zeggen dat ik van mijn passie mijn werk heb gemaakt!

De volgende opleidingen heb ik afgerond;

✔ MILO Personal Trainer
    ✔ Fitnesstrainer Oncologie
    ✔ Mobility Trainer Level 1,2,3
    ✔ Fitnesstrainer Zwanger en Fit
    ✔ Fitnesstrainer A en B
    ✔ Bootcamp trainer
    ✔ Gewichtsconsulent volwassenen en kinderen

WAT ZEGGEN ONZE LEDEN

“Ik sport graag bij SVB fit.
Ik train zowel buiten (bootcamp) als binnen (hiit en krachttraining).
Sporten hier is uitdagend, gezellig, grensverleggend, leuk en ook ontspannend.
De trainers geven verschillende lessen en je oefent en leert steeds weer iets nieuws.
Ik sport hier nu 1,5 jaar ik zou het iedereen kunnen aanraden, het zijn kleine groepjes en je krijgt genoeg persoonlijke aandacht.”

Tamara Maan

“Ik sport al geruime tijd bij SVB fit (looptraining, bootcamp, boksfit en meer). Het gevarieerde trainingsaanbod en de persoonlijk aandacht van de trainers zorgen ervoor dat ik goed aan mijn trainingsdoelen (spierkracht, spieruithoudingsvermogen en spierdefinitie) kan werken. Of je nu beginnend of gevorderd sporter bent, het is mijn ervaring dat voor alle typen sporter aandacht is. En, ook niet onbelangrijk, het is ook leuk en gezellig. Een goede vibe om jezelf maximaal uit te dagen. ⭐⭐⭐⭐⭐ 5/5”

Rodney Bos

“Ik sport hier nu al een tijdje. Eerst bootcamp maar door een blessure nu personal training. Beide sporten fijne instructie zowel vriendelijke als professioneel. Ook een goede sportschool voor de niet topsporter (zoals ik ). Ik word ook begeleid bij de voeding en ook dat is top. Instructie heeft oog voor de mens achter de sporter. Ik was geen sporter maar vind het fijn om hier te sporten. Ik raad het ieder aan om hier te sporten. In deze sportschool kan je dus een keuze maken tussen binnen of buiten sporten dus voor iedereen wat.”

Wendy Lammers

“Tot voor kort trok het sporten in een sportschool me niet zo. Inmiddels heb ik het sporten bij SVB fit ontdekt! Het doet me heel goed! Prima sfeer! Goede trainers!”

Anoniem

“Na drie complexe hernia operaties met restverschijnselen waarbij het revalidatie center geen behandeling meer zag, ben ik in september 2020 bij Raymon gestart met personal training. Na 6 maanden was het resultaat geweldig. Na twee jaar niet te hebben kunnen rennen, lopen zonder pijn, op mijn tenen staan of kracht te zetten zonder pijn in de rug te hebben zijn al deze complicaties voor 80% verminderd/verdwenen. Raymon weet precies welke spiergroepen ik moet trainen om de beschadiging/uitval van spiergroepen te compenseren op de juiste manier. Zijn didactische vaardigheden zorgen ervoor dat je op de juiste manier traint waarbij het ook nog eens erg gezellig is.”

Gerard Hutteman

WAT ZEGGEN ONZE LEDEN NOG MEER …

[hsas-shortcode group="Leden" speed="40" direction="left" gap="50"]

ONZE  HIGH QUALITY TOESTELLEN

Ga Jouw Fitness Uitdagingen Aan

Flexibel lidmaatschap per maand opzegbaar. Wij maken ook gebruik van strippenkaarten. Zo is er voor elke vorm van sporten een passend abonnement.